Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Excentricer

Strony: [1]
1
Organizacje / [Elfy] Kawalerzy
« dnia: Styczeń 04, 2015, 22:26:32 »
Zakon Kawalerów jest zakonem, który kontroluje ludzkie prowincje. Posługują się oni głównie broniami drzewcowymi i łukami. Kawalerzy są jeźdźcami, lecz nie ujeżdżają oni jedynie koni. Konie są wierzchowcami dla młodych elfów, którzy chcą dostąpić zaszczytu zostania kawalerem. Kawalerzyści ujeżdżają gryfy, pegazy, jednorożce, koszmary, feniksy, a nawet smoki. Kawalerzy jak każde elfy używają magii. Oni używają je jedynie by uleczyć rany swe, czy wierzchowca, lub by wzmocnić swoje ataki/strzały.

2
Organizacje / [Ogry] Bestie
« dnia: Styczeń 04, 2015, 21:30:56 »
Jak wiadomo, Ogry to mutanty, nieudana próba stworzenia przez krasnoludów super żołnierza. Bestie są to zebrane najniebezpieczniejsze osobniki tej rasy. Są oni bardzo mobilni. Są w stanie szybko dostać się do wroga by go zniszczyć. Nie wszyscy walczą wręcz. Większość korzysta z "darów" czyli mutacji, którą są w stanie posługiwać się jak bronią.

3
Organizacje / [Orkowie] Kapłani Natury
« dnia: Styczeń 04, 2015, 21:09:43 »
Kapłani Natury to jedyni użytkownicy mocy magicznej orków. Używają oni moc pochodzącej z natury. Dzięki temu mogą przemieniać siebie w zwierzę, bądź je kontrolować. Potrafią oni kontrolować życie w mniejszym stopniu. Orkowie parający się magią, są słabsi fizycznie, ale mają silniejszą wolę.

4
Organizacje / [Ludzie] Inkwizycja
« dnia: Styczeń 04, 2015, 21:02:04 »
Inkwizycja


___________________________________________

Od zarania dziejów los człowieka był jak wszy
Równy jak pasożytów i ruszających się bez oczu
Dzień sądu, w człowiek istnieje by płonąć
Teraz odliczajcie razem i mówcie słowa które usłyszeliście
Spalcie tych, którzy walczą z Wolą Inkwizycji.
Bo to ona jest jedyną prawdą w tym brudnym Świecie!

___________________________________________

Inkwizycja jest organizacją nie biorącą udział w bezpośredniej wojnie. Są oni ludźmi, bądź szaleńcami, którzy w imię Wielkiego Inkwizytora polują na demony, potwory i użytkowników magii. Wielu z nich to klasyczni templariusze, lecz istnieją tacy, którzy mają własne sposoby na pozbycie się celu. Inkwizytorzy przechodzą kilku bądź kilkunastu letnie szkolenia przygotowujące ich do walki z wynaturzeniami, bądź z magią. Wielu z nich korzysta z magicznych grimuarów, w których zapieczętowane są moce potężnych stworzeń stąpających po ziemi.

5
Organizacje / [Krasnoludy] Legion Umarłych
« dnia: Styczeń 04, 2015, 20:16:26 »
Legion Umarłych. Organizacja, do której należą wyłącznie krasnoludy. Członkowie legionu to krasnoludy które "umarły", to znaczy mogą to być na przykład weterani przegranych wojen, ocaleli z splądrowanych miast, twierdz itp. Legionem Umarłych przewodzi Thorhen Żelaznobrody. Jest on jednym z najstarszych legionistów.

6
Rasy / Potomkowie
« dnia: Styczeń 04, 2015, 20:01:39 »
Kilka tysięcy lat temu, by zażegnać Wielką Wojnę, na świat zstąpiły anioły z Boskiego Tronu, Demony z Czeluści. Nie udało im się to, ponadto doszło do starć pomiędzy nimi. Wtedy do konfliktu dołączyła się rasa Starożytnych Smoków. Byli oni niczym sędziowie, bezstronni i sprawiedliwi. Pogodzili oni wszystkie rasy, a następnie zniknęli. Lecz nie wszyscy. Ci którzy zostali na ziemi, żyli jak jego prawowici mieszkańcy. Do dzisiaj można spotkać potomków którejś z trzech potężnych ras.

7
Rasy / Ogry
« dnia: Styczeń 04, 2015, 19:54:35 »
Ogry - Ogry są do potwory stworzone przez Krasnoludy. Pierwotnie miał być to projekt stworzenia Super Żołnierza. Są to mutanty, które zamieszkują małe państwo na granicy Ziemi Krasnoludów a Ziemi Ludzi. Ogry są neutralną frakcją nastawioną negatywnie do krasnoludów i innych ras. Znalazły schronienie u króla Aleksandra IX, który dał im państwo i autonomię. Ogr ogrowi nie równy. Można spotkać ogra, który ma zamiast kończyn bronie, a można spotkać lekko zmutowaną kobietę o kocich uszach i ogonie. Generalnie są oni mocniej lub słabiej zmutowani. Przewodzi nimi NX-01, Pan Przemian.

8
Rasy / Orkowie
« dnia: Styczeń 04, 2015, 19:54:23 »
Orkowie - Orkowie to lud zamieszkujący północno-wschodnią część kontynentu. Połowa ich ziem to nienadające się do zamieszkania stepy, a druga część zajmuje kraina wiecznej zimy. Lud ten pod wodzą Chana zajmuje coraz to nowe tereny, czy to ludzi, czy to elfów. Orkowie to bardzo dobrze zbudowani wojownicy, o zielonej skórze i kłach niczym dzikie zwierzęta. Orkowie nie parają się technologią, i nie uznają elfickiej magii. Ich magią jest szamanizm i druidyzm, a ich broniami są dwuręczne wielkie bronie. Swoje braki w technologii nadrabiają wrodzoną odpornością

9
Rasy / Krasnoludy
« dnia: Styczeń 04, 2015, 19:54:09 »
Krasnoludy - Krasnoludy to niskie, krzepkie stworzenia, które swoją potęgę i pozycje zawdzięczają runą i zaawansowanej technologii. Krasnoludy to lud lubujący się w rzemiośle i odkrywaniu coraz to bardziej skomplikowanych technologii i wyposażenia. Krasnoludy parają się walką z Górskimi i Mrocznymi Elfami, które nieustannie oblegają górską granicę. Niektóre krasnoludy straciły głowę dla technologii i nie mogą bez niej żyć. Takie krasnoludy mają może jeden procent starego krasnoluda, reszta to mechaniczne kończyny czy układy. Władcą krasnoludów jest Thorgal, który własnoręcznie ubił smoka.

10
Rasy / Elfy
« dnia: Styczeń 04, 2015, 19:53:54 »
Elfy - Elfy są największym mocarstwem na świecie. Stało się tak w momencie kiedy wszystkie plemiona elfów zjednoczyły się pod sztandarem potomka Thazarana, pierwszego który zjednoczył elfy, Ethrila. Podobnie jak jego dziad był on Niebiańskim Elfem. Elfem o ponadprzeciętnej inteligencji i smykałce do magii. Wiele elfickich plemion jest znane, lecz nie wszystkie. Są też takie, które nie ujawniły się. Elfy posługują się elementarnymi ostrzami, a ich łuki nie raz są wzbogacone magią.

11
Rasy / Ludzie
« dnia: Styczeń 04, 2015, 19:53:29 »
Ludzie - Ludzie jest to jedna z najstarszych ras, która pojawiła się na kontynencie. Oni po prostu byli. Jest to najmniej liczna rasa w całym świecie. Powodem tego jest niespodziewana ekspansja elfów. Od tego czasu ludzie podzielili się na tych co wspierają elfów, i takich co stawiają opór. Ludzie wspierający elfy parają się magią, otrzymaną jako "prezent" za walkę po "słusznej stronie". Ludzie stawiający opór pod sztandarem Króla Alexandra X Zdobywcy parają się krasnoludzką technologią. Ludzie powstrzymują Elfy przed ekspansją w głąb kontynentu.

12
Mechanika / Statystyki
« dnia: Styczeń 04, 2015, 19:52:00 »
Atrybuty
Na start każda postać ma do wydania określoną pule punktów, które wydaje na atrybuty. Do atrybutów zaliczamy
- Siłę
- Wytrzymałość
- Zręczność
- Inteligencje
- Wole
- Charyzmę
Każdy punkt wydany na statystykę daje jedną kość dziesięciościenną, bądź bonus w postaci ułatwienia testu umiejętności podporządkowanej pod atrybut.

Punkty Życia i Esencja
Punkty Życia określają poziom zdrowia postaci, którą przyszło nam kierować. Startowe PŻ zależą od wytrzymałości postaci oraz wybranej przez gracza rasy. Dodatkowo w zależności od wytrzymałości postaci zależy to, ile ran jest w stanie znieść. Inni poradzą sobie z rozprutą klatką piersiową, a drudzy umrą, bo się nabili na czyjeś ostrze.

Esencja jest to energia, którą użytkownicy czerpią by używać magicznych zdolności. Startowa Esencja zależna jest od Woli postaci, oraz wybranej przez gracza rasy.


Strony: [1]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
jeszgarbiony twistedgamers team-speak-3 animilkowo archlike